מיקומכם בתור, תמיד 1!

ערוצי תמיכה דיגטליים ואנושיים

רוצים לצ׳וטט?
גם אנחנו. השיחה בתוך הצ׳אט נוחה ונשמרת כדי שנוכל לספק מענה מדויק לפתיחת צ׳אט תמיכה
טיפוסים של טלפון?
נשמח לשוחח בשעות הפעילות 9:00-18:00
עושים הכל לבד?
מאגר מידע זמין ונגיש לתפעול עצמאי של תקלות וגילוי יכולות מתקדמות
אימייל:
support@gloopcrm.co.il

צוות תמיכה ייעודי שדואג ומכיר את העסק והמערכות

תמיכה מותאמת אישית: אנו מכירים את לקוחותינו, ועובדים עם מערכות דיגיטליות המאפשרות לנו לראות פניות ישנות ולאפשר לעסק לקבל תמיכה ממנהל תיק ספציפי, שמכיר את הפעילות ואת הנפשות הפועלות בעסק.

 

מאגר מידע מקיף המתעדכן בהתאם לשאלות נפוצות שעולות ללקוחות, המאפשר למשתמשים למצוא במהירות תשובות לשאלותיהם ולפתור בעיות באופן עצמאי.

דילוג לתוכן