תנאי שימוש ותקנון

חברת גלופ פתרונות תוכנה בע"מ ח.פ. 516547692 (להלן: "החברה"( בעלת כל הזכויות הקניין, לרבות זכויות יוצרים, זכות שיווק והפצה וכל זכות קניינית אחרת המוקנית לבעלים כולל מערכת לניהול מידע וקשרי לקוחות העובדת על גבי ענן המחוברת לתשתית אינטרנט באמצעות מתן גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לרשת האינטרנט באמצעות שם משתמש וסיסמא (להלן: "רישיון השימוש"). 

עצם התקשרותך עם החברה השימוש בפועל ברישיון השימוש, בתוצריו ובנתונים שיופקו מכוחו, מהווה את הסכמתך לתקנון זה, במלואם והנך מהווה לקוח של החברה (להלן: "הלקוח").

אם אינך מסכים לתנאי השימוש, כולם או חלקם, אינך רשאי לעשות שימוש ברישיון השימוש לכל מטרה שהיא.

בהתאם לאמור ומעצם היותך לקוח של החברה הנך מסכים ומתחייב לעמוד בכל התנאים ו/או ההצהרות כדלקמן:

כללי

  1. המבוא לתנאי השימוש, ההצהרות והנספחים, מהווים חלק בלתי נפרד מהתקנון.
  2. האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לשני המינים ומנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד.
  3. הלקוח מצהיר כי התוכנה, המידע, רישיון השימוש והסודות המסחריים והמקצועיים הנם בבעלות החברה בלבד. זכויות הלקוח בתוכנה הם לשימוש בלבד בתקופת השירות עפ"י תנאי תקנון השירות.
  4. התוכנה והשירותים בה מוצעים לשימושך בתנאי שתקבל ללא שינוי את התנאים הכלולים במסמך זה ונספחיו. אם אינך מסכים לתנאי השימוש, כולם או חלקם, אינך רשאי להיכנס למערכת ו/או לעשות שימוש בה, לכל מטרה שהיא. כניסתך לאתר ו/או שימוש בתכנים ובשירותים המוצעים בו מהווה את הסכמתך לכל תנאי השימוש שלהלן.
  5. החברה רשאית לעדכן ולשנות תקנון זה מעת לעת, תוכן התקנון המחייב הינו התקנון המפורט במערכת החברה בכתובת: gloopcrm.co.il/terms
  6. באישור תקנון זה, הנך מסכים לקבל דיוורים ו/או הודעות כלליות או פרסומיות במדיה אלקטרונית או בכל אמצעי אחר מהחברה ו/או מי מטעמה בנושאים הקשורים לרישיון השימוש ו/או למוצרים נוספים וחדשים הנוגעים לפיתוח והרחבת קשת המוצרים והשירותים שתציע החברה ללקוח בעתיד. 
  7. מוצרים ו/או שירותים אשר סופקו ללקוח במסגרת מבצע ללא תשלום למשך תקופה קצובה, החברה תהא רשאית לגבות בגינם תשלום בתום התקופה בתנאים כפי שיוצעו על ידה באותה העת. במידה ולא ירצה הלקוח לעשות בהם שימוש, החברה תדאג להסירן.
  8. סמכות השיפוט הייחודית בכל הקשור לתקנון זה, תהא לביהמ"ש המוסמך במחוז מרכז בלבד.

    תנאי רישיון השימוש וזכויות יוצרים
  9. בכפוף לקיום תנאי השימוש המפורטים, החברה מקנה לך בזאת רישיון שימוש אישי, לא מסחרי, לא ייחודי, בלתי עביר ומוגבל בזמן להשתמש במערכת או בחלקים ממנה, אלא אם נקבע מפורשות אחרת ובכתב על ידי החברה.
  10. החברה שומרת לעצמה את כל הזכויות שלא הוענקו במפורש בתקנון זה ללקוח. מובהר כי, כל זכות לפטנט, סימן מסחר, מדגם, זכות יוצרים כלשהי וכל זכות אחרת המוגנת עפ"י דיני הקניין הרוחני, בין רשומה ובין לאו, ו/או כל דין אחר בקשר עם התוכנה ו/או המסמכים הקשורים בה ו/או הוראות ההפעלה שלה, כפי שהינן ו/או כפי שיהיו בעתיד, ובכלל – המידע, התכנים, הגרפיקה, האיורים, הסמלים, הלוגואים, יישומי התוכנה וכיוצא באלו, הינם של החברה בלבד ומוגנים על ידי הקניין הרוחני של מדינת ישראל, חוקי הקניין הרוחני של מדינות אחרות ואמנות בינלאומיות. הלקוח לא רוכש זכויות כלשהן בתוכנה ו/או בזכויות היוצרים ו/או בזכויות אחרות הטמונות ו/או קשורות בה, למעט זכות השימוש בה, בהתאם לרישיון השימוש וכמפורט בתקנון זה.
  11. הלקוח מתחייב כי לא ישווק או ימכור את התוכנה ו/או כל חלק ממנה ו/או אינפורמציה הקשורה בה ו/או העתק ממנה לצד שלישי ללא אישור מפורש מראש ובכתב מאת החברה וכן לא לגרום במחדל לשיווק ו/או מכירה כאמור וכי העתקה בלתי חוקית של התוכנה והפרת זכויות יוצרים בתוכנות הנה נשוא לתביעה אזרחית הגוררת פיצויים כספיים וצווי מניעה וכן מהווה עבירה פלילית.
  12. המערכת, התכנים והשירותים המוצעים בה מיועדים לשימוש אישי עבר כל משתמש בנפד ולא מסחרי. אין להעתיק, לשנות, להפיץ, לשדר, להציג בפומבי, לבצע בפומבי, להעביר לציבור, לפרסם, לעבד, ליצור יצירות נגזרות, למכור או להשכיר ולאחסן את תוכנו של האתר וכל תוכן אחר שהתקבל באמצעותו, באופן חלקי, מלא, זמני או קבוע, בין על ידך ובין באמצעות או בשיתוף צד שלישי, בכל דרך או אמצעי, בין אם אלקטרוני, מכאני, אופטי, אמצעי צילום או הקלטה או בכל אמצעי ודרך אחרת, בלא רשות מפורשת של החברה, בכתב ומראש.
  13. על אף האמור בכל דין, הלקוח אינו רשאי לבצע הנדסה חוזרת (Reverse Engineering), הידור חוזר (Decompilation) ופירוק (Disassembly).
  14. השימוש בתוכנה יהיה רק לפי מספר הרישיונות המורשים בהתאם לתשלום.
  15. הלקוח אינו רשאי להעביר לצד ג' את פרטי הגישה לתוכנה ואת זכות השימוש בה אלא אם כן קיבל אישור מפורש ובכתב מהחברה. במידה ואישור שכזה ניתן ע"י החברה, הזכות תועבר אך ורק כאשר צד ג' יקבל על עצמו את תנאי השימוש בתוכנה המפורטים על כלל סעיפיו בתקנון זה או בנוסח התקנון המעודכן כאמור לעיל וישלם לחברה בהתאם לתקנון שירות מעודכן.
  16. בתום תקופת ההתחייבות (באם קיימת ובהתאם להזמנה) רשאי הלקוח להודיע על סיום ההתקשרות והפסקת השימוש בתוכנה. הודעת סיום התקשרות תשלח לחברה בכתב באמצעות המערכת ו/או באמצעות המייל. באחריות הלקוח לוודא כי החברה אכן קיבלה את ההודעה.
  17. בעת סיום ההתקשרות מכל סיבה שהיא לא תהיה למשתמש כל גישה למידע, על כן באחריות הלקוח לייצא את המידע שלו טרם סיום מועד ההתקשרות.

    גביה ותעריפים
  18. השימוש במערכת כרוך בתשלום דמי מנוי. המשתמש יחויב בכל חודש בדמי מנוי גם במקרים בהם לא עשה שימוש במערכת כלל.
  19. החברה רשאית לעדכן תעריפים ו/או לבטל מבצעים, כמו כן רשאית החברה לעדכן את מחירון החברה מעת לעת עפ"י שיקול דעתה הבלעדי.
  20. הודעה בדבר שינוי המחירון, אם יחול שינוי, תימסר בדוא"ל שסיפק המשתמש לחברה בעת ההתקשרות ו/או באמצעות הודעות בחשבונית. השינוי ייכנס לתוקף תוך 7 ימים ממועד מסירת ההודעה למשתמש.
  21. התשלום יגבה בהתאם לתקופת החיוב שנקבעה בעת ביצוע העסקה. במקרה של משתמש המשלם דמי מנוי חודשיים, ניתן להודיע על ביטול המנוי בכל עת באמצעות פניה למוקד שירות הלקוחות של החברה או באמצעות פניה בדוא"ל אל החברה. החברה תחדל לחייב את המשתמש בדמי המנוי החל מהחודש העוקב למסירת הודעת הביטול.
  22. כל בקשה להפסקת שירות או בקשת התנתקות מתוכנה ע"י הלקוח תתבצע תוך 3 ימי עסקים מעת קבלת הבקשה בדואר רשום לכתובת: יגיע כפתיים 20 פ״ת או באמצעות המייל: support@gloopcrm.co.il ומותנית בחתימת הלקוח על טופס התנתקות.
  23. החברה תחדל לחייב את הלקוח בדמי המנוי החל מהחודש העוקב לקבלת טופס ההתנתקות בחברה.
  24. באחריות הלקוח לוודא שהחברה קיבלה את הטופס.
  25. שמורה לחברה הזכות להתחיל לגבות תשלום בגין שימוש בתוכנה ו/או מודולים ו/או שירותים של החברה, גם אם בעבר הוצע שירות זה ללא תשלום.
  26. למען הסר ספק, ככול ונוצר ללקוח חוב כספי בגין שירותים שקיבל מהחברה והחוב כאמור, לא הוסדר בתוך 14 ימים ממועד פניית החברה, אזי החברה תוכל (ומבלי שיהיה בכך כדי לגרוע מכל סעד אחר הקיים לה), למחוק את כל המידע הקיים ו/או הנצבר ללקוח במערכות החברה. כמו כן, החברה לא תחויב לתעד ו/או לגבות את המידע והאחריות בגין מחיקת מידע כאמור, תחול על הלקוח בלבד.
  27. החברה רשאית לגבות מהלקוח תשלום בגין עמלות החזר הוראות קבע או כרטיסי אשראי בהם החברה חויבה על-ידי תאגיד בנקאי, בנק הדואר או מנפיק כרטיס חיוב, כתוצאה מאי התשלום על ידי הלקוח במועד. האמור לעיל לא יחול במקרה בו הלקוח הודיע לחברה לפחות 14 ימים לפני תום החודש הקלנדרי כי אמצעי התשלום שברשותה בוטל או במקרה אחר בו נודע לחברה כי התשלום לא יפרע במועד, לרבות במקרה בו לא כובד חיוב מסוים במועד פירעון מוסכם. אם הלקוח איחר בתשלום ב-14 יום ומעלה, החברה רשאית לחייב את הלקוח גם בהוצאות הגבייה בשיעור בקבוע במחירון או בהתאם להוצאות החברה בפועל, הגבוה מבניהם.
  28. החברה תפיק חשבונית מס/קבלה כדין, עד 14 יום מגמר מתן השירות. החשבונית תישלח בדוא"ל אלא אם יבקש המשתמש בכתב לקבל את החשבונית בדואר.

    אחריות
  29. אחריות החברה מוגבלת לאמור בתקנון זה בלבד. מעבר לקבוע בתקנון זה, לא תישא החברה בשום אחריות אחרת במפורש או מכללא, לרבות תשלום בגין דמי נזק פיצויים ישירים, עקיפים, תוצאתיים שיגרמו ללקוח ו/או לצד שלישי כלשהו או תשלום בגין הפסדים אובדן רווחים, הפסד הכנסה או עיכוב בפעילות הלקוח בין אם נבעו מרישיון השימוש זה או מדרך ביצועו ו/או כתוצאה מפעולה או אי פעולה, שימוש או אי שימוש בתוכנה או בנתונים שהופקו ממנה.
  30. התכנים והשירותים במערכת ניתנים לשימוש "כפי שהם" (as is) ו"ככל שיהיו זמינים". לא ניתן להתאימם למטרה כלשהי או לצרכיו של כל משתמש. לפיכך, לא תהיה ללקוח כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה בגין השירותים הניתנים באתר, מגבלותיהם, התאמתם לצרכי הלקוח וכיוצא באלו. השימוש במערכת הינו באחריות הלקוח הבלעדית והמלאה.
  31. החברה איננה מתחייבת שהשירותים הניתנים במערכת לא יופרעו, יינתנו כסדרם בלי הפסקות, יתקיימו בבטחה וללא טעויות ויהיו חסינים מפני גישה בלתי מורשית למחשבי החברה, קלקולים, תקלות, נזקים או כשלים – והכל בחומרה, בתוכנה, בקווי ובמערכות תקשורת, אצל החברה ו/או מי מטעמה. החברה ו/או מי מטעמה עשויים לבצע שיפורים, שינויים והשמטות במערכת, בתוכניות ובשירותים המוצעים בו, בכל עת, ללא הודעה מראש ולפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. לא תהיה ללקוח כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה בגין ביצוע שינויים כאמור ו/או תקלות שיתרחשו עקב ביצועם.
  32. לחברה אין שליטה על מידע שמוזן במערכת ו/או באתר באמצעות שירותיה ואין היא אחראית לו ולתוכנו, לרבות בכל הקשור לזכויות צד ג' כלשהן.
  33. בכל מקרה, כל תביעה, קובלנה ו/או דרישה לרבות תביעת נזיקין של הלקוח כלפי החברה, תהיה מוגבלת לערך אשר אינו עולה בכללותו ובמהותו מסכום הכולל אשר שולם במשך שלושה חודשי מנוי.
  34. בכל הגשת תביעה או דרישה או קובלנה מוותר המשתמש על המשך השימוש בתוכנה ו/או צפייה במידע באמצעות התוכנה.

    תמיכה טכנית
  35. החברה מצהירה בזאת כי היא מספקת שירותי תמיכה טכנית בקשר עם נושאי שימוש ואו תקלות במערכת.
  36. החברה תעשה את מירב המאמצים הסבירים לפתור תקלות בקבלת פניה לשירותי תמיכה טכנית, אולם אין באמור לעיל משום מצג או התחייבות לפרק הזמן שבו תקלה כאמור תיפתר, ו/או אם פתרון לתקלה כאמור יימצא על ידי החברה ו/או צד שלישי. החברה אינה מתחייבת לרמת שירות ו/או תיקון תקלות ו/או תמיכה טכנית מעבר לאמור בסעיף זה וללקוח לא תהיה כל טענה בגין אי מתן שירותי תמיכה ו/או איכותם, כנגד החברה.
  37. שירותי התמיכה הטכנית יינתנו אך ורק כאשר התקלה חלה בשירות הניתן על ידי החברה ו/או באחריותה. בכל מקרה לא יינתנו שירותי תמיכה בגין תקלות שאינן בשליטת החברה (לרבות תקלות חיבור לרשת האינטרנט, בעיות חומרה וכו').
  38. משך כל תקופת הרישיון ובכפוף לעמידת הלקוח בתשלומים כפי שהתחייב, תעמוד לרשות לקוח תמיכה טכנית בימים א' עד- ה' בשעות 09:00 עד 18:00, בהתאם לתנאים המפורטים לעיל מתן התמיכה מותנה ברמת ידע סבירה של גלישה באינטרנט ושימוש בסייר הקבצים ע"י נציג/ת החברה במחשב האישי של הלקוח או נציגו.

    פרטיות
  39. המידע המוזן למערכת על ידך הינו בבעלות הלקוח ובאחריותו הבלעדית. החברה מתחייבת שלא לעשות כל שימוש בפרטי הלקוח המוזנים למערכת מלבד לצורכי המערכת ובהתאם למדיניות הפרטיות שלה. יחד עם זאת, שומרת החברה על זכותה לאסוף מידע הנוגע לדפוסי השימוש במערכת ולהשתמש במידע זה לצורך שיפור השירותים במערכת, הפעלתה ותכניה והכל בכפוף לאמור במדיניות הפרטיות של החברה ולאמור בכל דין.
  40. למרות האמור לעיל, החברה שומרת לעצמה את הזכות לחשוף כל מידע אישי אודות הלקוח ללא קבלת רשותך, אם היא מאמינה בתום לב כי פעולה זו הכרחית על מנת:
  41. לאכוף את תנאי תקנון זה;
  42. לציית לצו, דרישה משפטית או הוראת רשות מוסמכת.
  43. המערכת משתמשת בעוגיות (Cookies). שימוש זה הינו הכרחי לתפעול שוטף ותקין של המערכת ומשמשת אותה לאימות פרטים, להתאמת המערכת להעדפות אישיות של המשתמש ולצורכי אבטחת מידע. חסימה של העוגיות תפגע בחלק מהשירותים שהמערכת מספקת ובתפקוד התקין שלה. רלוונטי?
  44. למען הסר ספק, כל המידע שהוזן ע"י הלקוח במסד הנתונים שמשמש אותו, הינו באחריותו בלבד וכל נזק שייגרם כתוצאה מהזנת מידע פרטי ו/או חסוי ו/או אישי ו/או האסור לפרסום ע"פ כל דין, ישולם ע"י הלקוח בלבד.

    עדכוני תוכנה
  45. ידוע ללקוח כי אין החברה אחראית לכך שהפונקציות הכוללות ברישיון השימוש או בתוכנה מתאימות לצרכיו העסקיים הספציפיים של הלקוח.
  46. החברה רשאית, מעת לעת לעדכן, לשדרג, לשפר, לאבטח, את התוכנה, הגרסאות, קבצי תחזוקת תוכנה, והשירותים, וכל אפליקציה או קובץ אחר בקשר עם התוכנה והשירותים כאשר החברה תתחבר דרך רשת האינטרנט בכדי לעשות שימוש בתוכנה ("עדכוני תוכנה"). 
  47. החברה שומרת לעצמה את הזכות ואת שיקול הדעת הבלעדי לבצע עדכוני תוכנה, ובכלל זה לשנות או להגביל את תכיפות או תדירות השימוש ו/או זמן השימוש המרבי הכולל של המורשה בתוכנה בזמן נתון, בכפוף למתן התראה סבירה מצד החברה. 
  48. החברה רשאית לבצע עדכוני תוכנה כך שיחולו באופן מיידי על מנת לעמוד בדרישות כל דין, לשמר את אבטחת המידע במערכת או אבטחת מידע הדרוש לגישה של הלקוח.
  49. מובהר בזאת כי ההוראות והתנאים בתקנון יחולו גם על עדכוני התוכנה וגם על עדכוני התוכנה העצמאיים, ככל שיהיו.

    אבטחת מידע
  50. הגישה למערכת אפשרית אך ורק באמצעות שם משתמש וסיסמא. הלקוח מתחייב שלא להשתמש בשם המשתמש ובסיסמא של אחר ולא למסור את שם המשתמש או הסיסמא שלו לצד שלישי כלשהו.
  51. על הלקוח לדווח לחברה מיד ברגע שתגלה כי פרטי שם המשתמש או סיסמתו אבדו או שמישהו עשה בהם שימוש ללא הסכמתו ובניגוד להוראות תקנון זה. עם זאת מובהר כי אתה תהיה אחראי לכל שימוש שיעשה בהם (כולל לתשלום עבור שירותים או עבור מוצרים שיימכרו כחלק ממתן השירותים), אפילו אם נעשה ללא הסכמת הלקוח.
  52. אנו ממליצים וייתכן כי נדרוש שהלקוח ישנה את סיסמתו מפעם לפעם.
  53. אנו נוקטים אמצעים מנהליים וטכניים כדי להגן על המידע האישי של הלקוח מפני אובדן, גניבה ושימוש לא נכון וכן גישה לא מורשית, שינוי, גילוי או הרס.

    שירותי צדדים שלישיים
  54. הלקוח עשוי להיחשף לשירותים, מוצרים והצעות שלא מצד החברה, אלא מאת צדדים שלישיים, בקשר לשימושו בתוכנה. באם המורשה מחליט להשתמש בשירותים אלו, חלה עליו האחריות הבלעדית לקרוא ולהבין את תנאי השימוש לגבי אותו מוצר או שירות המסופק על ידי צד-שלישי. הלקוח מאשר בזאת כי החברה לא תישא באחריות כלשהי לגבי אותו מוצר או שירות של צד שלישי והשימוש בו, לרבות כל תוצאה הנובעת משימוש זה והאחריות תחול על הלקוח באופן בלעדי. הלקוח מאשר בזאת לחברה להעביר את פרטי מידע הרישום הדרוש ליצירת קשר עימו, לרבות שמו וכתובתו, וזאת בכדי לאפשר מתן שירותי צד-שלישי.
  55. התוכנה עשויה להכיל קישורים או לאפשר גישה לאתרי אינטרנט וליישומים שאינם מופעלים על ידי החברה, אלא בידי גורמים אחרים. קישורים אלו נועדו לנוחיות המורשה בלבד. אין לחברה שליטה באתרי אינטרנט או יישומים אלו, ואין היא נושאת באחריות לתכנים המופיעים בהם ו/או לשירותים הניתנים בהם. אין במתן הגישה לאתרים וליישומים אלו באמצעות התוכנה משום אישור לחומר המופיע בהם, ו/או להקנות זכות שימוש כלשהי במידע ובתכנים המצויים בהם ו/או כדי להעיד על קשר כלשהו עם מפעילי האתרים האמורים וכל שימוש באתרים או יישומים אלו הינו באחריות המשתמש בהם בלבד.

     התחייבות החברה
  56. החברה מתחייבת לאפשר מתן רישיון השימוש בתוכנה כאמור לעיל.
  57. החברה תהא רשאית על פי שיקול דעתה הבלעדי, לחסום את גישת הלקוח למערכת ו/או לשירותיה ללא הודעה מראש, לרבות במקרים של:

    במקרה של אי סילוק חוב כספי כלשהו של הלקוח כלפיה;

    הפרת של אחת או יותר מהורות תקנון זה;

    עבירה על החוק;

    אם תחול הפרעה מכוונת או בזדון מכל סוג שהוא לפעילות התקינה של מערכת המחשבים של החברה;

    חשד משימוש לרעה במערכת ו/או ניסיון ריגול;

  58. מובהר בזאת כי בשל ביצוע פעולות אלה תחול על המשתמש אחריות בלעדית ומלאה והוא מצהיר כי ישפה את החברה בהתאם וללא כל דיחוי בגין כל תביעה ו/או דרישה שלה ו/או של צד ג'.

     התחייבות הלקוח
  59. הלקוח מתחייב לשלם בעבור דמי השימוש במערכת. רישיון השימוש במערכת ללקוח הנו בתוקף כל עוד הלקוח משלם את דמי השימוש בגינה.
  60. התשלומים החודשים ישולמו ע"י הלקוח במתכונת הנהוגה בחברה מעת לעת וכפי שיוסכם עם הלקוח.
  61. החברה רשאית להצמיד תשלומים למדד המחירים לצרכן לפי הוראות הדין והיא תמסור על כך הודעה 7 ימים מראש לפחות.
  62. כל חשבון שיקבל הלקוח מהחברה ייחשב לנכון 15 ימים לאחר משלוח החשבון ללקוח, במידה והלקוח לא הודיע לחברה בכתב על השגה לגביו. בכל מקרה של סתירה בין חשבונות יגבר האמור בספרי החברה.
  63. תשלום שהלקוח לא ישלם במועד שנקבע לפירעונו לפי התקנון עמו, יישא ריבית פיגורים בשיעור הגבוה הנהוג בבנק הפועלים בע"מ לגבי חריגה מחשבונות חח"ד וכן הפרשי הצמדה והוצאות גבייה עפ"י מדיניות החברה.
  64. הלקוח מתחייב כי לא יבצע בין בעצמו ובין באמצעות אחרים במישרין ו/או בעקיפין כל תוספת, גריעה, שינוי, תרגום, התאמה בדרך כלשהי במערכת ו/או בתיעוד שלה. בכל מקרה החברה לא תהיה אחראית לשינויים שערך הלקוח בתוכנה ולתפקוד התוכנה כפי שנמסרה ע"י החברה ואשר שונתה בעקבות שינויים שערך הלקוח.
  65. הלקוח ו/או מי מטעמו, לא יעביר ולא ימסור לאחרים ולא יעשה כל שימוש בכל מידע שהגיע לידי צד לתקנון עקב, תוך כדי ו/או אגב ביצוע חיוביו על פי תקנון זה ו/או בקשר לתקנון, וכל ידע, מסמך ונתונים מכל סוג ומין שהם שיגיעו לידי הצד האמור או לידי מי מהמועסקים על ידו ו/או מטעמו, אודות הצד השני לתקנון, לרבות פעילותו, עסקיו, לקוחותיו, עובדיו, וסודות מסחריים שלו, בין אם מידע כאמור הגיע לידיו (במישרין ו/או בעקיפין) בקשר עם ביצוע של תקנון זה, ובין אם אחרת.
  66. בכל מקרה בו הלקוח יפסיק לשלם לחברה את שהתחייב, מחויב הלקוח להפסיק את השימוש בתוכנה. במקרה זה, החברה רשאית לעצור את אפשרות השימוש בתוכנה ללא הודעה מוקדמת וללקוח לא תהיה כל טענה בעניין.

    שיפוי
  67. האמור בתקנון זה אינו גורע מכל זכות העומדת לחברה על פי כל תקנון ו/או על פי כל דין ואינו ממעט מזכותה של החברה להיפרע מהמשתמש בגין כל נזק ו/או הפסד ו/או הוצאה שנגרמו לה כתוצאה ממעשיו ו/או מחדליו של המשתמש.

    שמירת זכויות
  68. כל ויתור או מתן ארכה לטובת המשתמש מצד החברה מוגבל לנסיבות המסוימות בהן נעשה או ניתן למשתמש ואין בו בכדי להפחית או לפגוע בזכויות החברה על פי התקנון או על פי כל דין.

    המחאת זכויות
  69. החברה רשאית להמחות את זכויותיה ו/או לפעול באמצעות צד שלישי כלשהו ללא הודעה על כך מראש ומבלי לפגוע בכלליות האמור בפרט, לגבות כספים המגיעים לה על פי כל דין מהמשתמש ו/או להעביר את ההתקשרות עם המשתמש לצד ג'.
  70. הלקוח אינו רשאי להמחות את זכויותיו על פי תקנון זה.
דילוג לתוכן