אנחנו יודעים שההצלחה שלנו קשורה באופן ישיר לצרכיהם המשתנים של בעלי עסקים. לכן אנחנו עושים מאמצים רבים להקשיב לכל לקוח חדש שמצטרף אלינו ומתאימים לו פתרונות גאוניים שמקצרים לו את הדרך, החל מביצוע תזכורות לקוחות בטווחים משתנים, דרך פילוחי מכירות סינכרון עם המלאי ועד הוספה ידנית של דקות בשעון הנוכחות.
כך אנו מוסיפים לבעלי עסקים יכולות ניהול פנומנליות שעד היום הם יכלו רק לחלום עליהן.
את הדברים הטובים אנחנו לא משאירים לעצמנו, אלא חולקים עם כל לקוחותינו דרך המערכת.
שלום לכולם! עם תחילתו של חודש אוגוסט, אנו מאוד שמחים להציג שדרוג משמעותי למערכת שלנו. השדרוג הזה מכיל תיקונים לבאגים שצצו וכמה תכונות חדשות ומעניינות שיהפכו את העבודה שלכם לזורמת ויעילה יותר. 🎉
זו לא הכל, גלופ מתרחבת! חודש אוגוסט הזה מסמל את השלב החדש שלנו, שבו אנו מגייסים שותפים עסקיים חדשים וממשיכים להתפתח. מחודש הבא, ניתן יהיה להצטרף לתוכנית השותפים שלנו ישירות מתוך המערכת ובכך תוכלו להמליץ לחברים או קולגות על Gloop.
אל תחשבו שאנו עוצרים כאן. עתיד המערכת שלנו כולל שדרוגים שיבואו ויכללו יישומים מתקדמים של בינה מלאכותית, תמיכה משודרגת לניהול סניפים, ועוד המון דברים מרגשים.
פיצ׳רים חדשים 🔥:
התאמות למובייל: התאמות מספר תצוגות כולל יומן מותאם לטלפון לחווית שימוש טובה יותר במכשירים ניידים
הוספה והסרה מהתפוצה: אינטגרציות נוספות לשירותים חיצוניים שיאפשרו לכם להוסיף או להסיר אנשים ולנהל את רשימת התפוצה שלכם בצורה טובה יותר.
דו״ח המלצה להזמנה: דו״ח מיוחד שיאפשר לכם לחזות ולבצע הזמנות של מוצרים לפי ממוצע הצריכה שלכם.
דאבל בוקינג ביומן: הגדרת דינאמית שתאפשר לכם להפעיל או לכבות את מנגנון הדאבל בוקינג.
הצגת שאלונים בכרטיס טיפול: הרופא יכול לצפות בטפסים קודמים שהלקוח חתם עליהם בתוך כרטיס הטיפול שלו.
לידים: תצוגה דינאמית של המסך הראשי, מאפשרת לכל משתמש לבנות לעצמו את התצוגה והנתונים שהוא מעוניין לראות במסך הלידים הראשי.
שדרוגים 🤖 :
ריקול ימי הולדת: אפשרות לשלוח את ההודעה רק ללקוחות הפעילים
ריקול למוצרים: נפתחות משימות לחידושי מוצר גם עבור הלקוחות עם תורים עתידיים
משובים: אפשרות לסינון מתקדם ואינדיקציה אם המשימה של הריקול טופלה או לא
אפשרות לחיוג מתוך משימה
ניקוי לידים: נוספו סינונים נוספים
משימות: שדרוג הביצועים לטעימה מהירה של הנתונים
אפשרות להזין ״אחראי ליד״ בפתיחת מתעניין מתוך היומן
ייבוא לידים: שדרוג העמוד עם הסברים מפורטים יותר
זיכויים: אפשרות לבצע ביטול קרדיט מתוך מסך הזיכוי לקיצור תהליכים.
קוקפיט: שדרוג טבלת ניתוח מכירות מפגישות
לידים: מחיקת ליד או עדכון אחראי תמחק אותו גם מרשימת החיוג הבאה
הודעות סמס: מופיעות יחד עם ההודעות וואטסאפ הנשלחות ללקוחות
חיפוש לקוחות: שדרוג התצוגה לקבלת תוצאות רלוונטיות יותר.
משימות: אפשרות לראות את הסיבה בגינה המשימה נסגרה מתוך המשימה.
שאלון רפואי: שדרוג הייצוא לקובץ והתאמה למכשירים ניידים נוספים, מניעת שליחה שאלון כפול ללקוח
באגים 🐞:
לידים: המסך הראשי מציג לידים של אנשי מכירות לא פעילים
כרטיסי טיפול: באג בסגירת כרטיסים שלא נחתמו בהם שאלונים רפואיים
תיקוני שעות בשיחות ננטשות
יומן: שדרוג תזכורת אוטומטית הנשלחת שעתיים לפני הפגישה
תיקון תאריכונים הפוכים בהזנת תאריך ושעה
קופה: עיגול אגורות במתן הנחות למוצרים
יומן: תיקון הודעות הנשלחות ללקוחות שונים
מעבר לרשימה הזאת, בוצעו במערכת מעל 50 תיקונים קלים ותוספות של דברים שצפו לתמיכה שלנו במהלך החודש.
הגרסה לחודש יוני כאן! 😍 והיא מביאה מספר פיצ׳רים חדשים, שדרוגים ותיקוני באגים הקשורים להודעות הנשלחות ללקוחות.
אנחנו יודעים שיש עוד הרבה דברים חדשים שתשמחו לראות במערכת, אנחנו עושים את כל המאמצים כדי להעלות שדרוג אחד לחודש ולהכיל בתוכו את הדברים הדחופים ביותר 🙏
חלק מהשדרוגים שהיו צריכים לעלות בגרסה הנוכחית נדחו לגרסה הבאה (שתעלה בשבועיים הקרובים)
אפשר לעקוב אחרי התוכניות שלנו כאן:
פיצ׳רים חדשים 🔥:
שדרוג קליטת חשבוניות (מניעת כפילויות, הדפסה ועוד…)
מסך לניקוי לידים – מאפשר ניקוי של לידים לפי מגוון פרמטרים על מנת למקד את העבודה על הלידים החמים ביותר.
ריכוז תבניות והודעות – מסך ייעודי לעריכת כלל ההודעות האוטומטיות היוצאות מהמערכת
ניהול רשימות דיוור ותפוצה – מודול המאפשר לנהל מנויים לרשימות ומנויים בצורה מסודרת וממקום אחד (כולל התממשקות לזאפייר)
בועת משימות – אפשרות לראות כבר בתפריט הראשי כמה משימות מחכות לטיפול שלי
לוג הודעות – מאפשר לעקוב ולנטר את ההודעות שנשלחו מהמערכת ללקוחות.
שעון נוכחות – אפשרות להוסיף ימים בצורה ידנית ולהזין ימי חופש או מחלה.
טיקטוק – התאמה לפלטפורמה ותיקון מספרי טלפון המגיעים בפורמט בינלואמי.
שדרוגים 🤖 :
קוקפיט – שדרוג מסך הבית
קוקפיט – מעכשיו קיים הסבר לכל גרף
לידים – שדרוג הקצאת לידים אוטומטית לחלוקה שווה יותר בין הנציגים
משימות – משימה שהושלמה מופיעה בהיסטוריה של הלקוח על מנת לבצע מעקב טוב יותר אחרי משימות אוטומטיות
מנגנון לאישור מספר טלפון – מעכשיו כדי לשלוח הודעות סמס ממספר טלפון, נדרש לאשר קודם את המספר (מניעת ספאם)
אישורי הגעה: שדרוג המסך מאפשר לראות למי נשלחה הודעה אוטומטית, אפשרות לשלוח הודעות מהירות מתוך מסך אישורי הגעה, נוספו אופציות לשעות נוספות לשליחה אוטומטית של ההודעה.
ניפוקים – שדרוג מסך הניפוק לתצוגה ברורה יותר
תמונות – אופציה לצפות בכל התמונות שהועלו בטבלה בכדי למנוע פתיחה של תמונה תמונה
קוקפיט – החלפת פונט קריא יותר
הרשאה למחיקה תמונות מכרטיס לקוח
שיפור מלל בסגירת כרטיס טיפול – בכדי למנוע אי הבנה של משתמשים
ארכיון משימות – לראות רק את המשימות הרלוונטיות עם אפשרות לראות את כל המשימות במערכת
שדרוג ייצוא לידים
קישור מהיר לשאלונים רפואיים – אופציה לפתוח שאלון מהמחשב של הקבלה כדי לסייע ללקוחות שמסתבכים עם הממשק.
שדרוג ושיפור המלאים, הורדה מהמלאי לפי כמות הצריכה
שעון נוכחות – שורת סיכום שעות
קוקפיט – אפשרות ליצור משימות ללקוחות רדומים (לקוחות שלא ביקרו אותנו מעל איקס זמן)
תצוגת יומן מורחבת – אופציה לראות את היומן בזום אין (מיועד ללקוחות המתאים פגישות קצרות)
באגים 🐞:
תיקון הודעות הנשלחות בשבת
תיקון תזכורת שעתיים לפני הפגישה
תיקון שליחת הודעות לאחר הפקת חשבונית
מניעת מחיקה של סוגי משימות של משימות אוטומטיות
מניעת מחיקת לקוחות אם יש חשבונית או כרטיס פתוח
תיקונים בהדפסת הצעת מחיר
שדרוגים בקופה: חיוב אגורות, מניעת כפילויות בהפקת חשבוניות
מעבר לרשימה הזאת, בוצעו במערכת מעל 90 תיקונים קלים ותוספות של דברים שצפו לתמיכה שלנו במהלך החודש.
גרסה 1.4 כאן! 🎉
השדרוג מרכז מספר פיצ׳רים חדשים, שדרוגים ותיקוני באגים שישפרו את חווית השימוש והיעילות בשימוש במערכת.
השדרוג יעלה בימים הקרובים בין התאריכים 15-18 למאי.
מעכשיו, ניתן לקבל הצצה לעתיד של המערכת ולצפות בשדרוגים שעתידים להגיע 💫
פיצ׳רים חדשים 🔥:
מסך מהיר לחיפוש לידים ולקוחות
שליחת הוראות לפני ואחרי טיפול בניפוק מוצר
תבניות כלליות להודעות – לשליחת הודעות כלליות ללקוחות
שיוך רופא/מטפל לניפוק (לחישוב בונוסים לרופאים)
חוק המזומן – אזהרה בקליטת סכום שחורג מן החוק
אפשרות לנפק ״מספר תיק״ ללקוח עבור עסקים המנהלים ארכיון תיקים פיזי
דו״ח אירועים (יומן) מתקדם – תצוגת היומן בצורת טבלה עם סינונים מתקדמים
יצירת משימות באמצעות API – עבור שירותי צד ג׳
אפשרות לבחור בצורה דינאמית איזה סטטוסים להציג ביומן ואיזה לא.
ממשק מהיר לבחירת טיפולים פופולריים בתיאום תור (לחיסכון בזמן)
שליחת מייל וואלקם למשתמש חדש לאחר הוספה
שדרוגים 🤖 :
שדרוג תצוגת משאבים
שדרוג תצוגת משובים, אפשרות דינאמית אם לשלוח משוב בסיום ביקור או לא
הקטנת תמונות לפני העלאה – לצורך טעינה מהירה יותר של תמונות
שדרוג מנוע לידים – ללקוחות שלא עובדים עם החייגן האוטומטי
שינוי מבנה שאלון רפואי – אפשרות לראות תצוגה מקדימה במהלך עריכת השאלון
שליחת תזכורת ללקוח בההזת תאריך או שעה ביומן
שדרוג תצוגות ביומן (תצוגה יומית)
דו״ח אישורי הגעה: אפשרויות סינון נוספות, שדרוגים בממשק
אפשרות להעלות תמונות לכרטיס טיפול גם אם נסגר
שדרוג דו״ח ימי הולדת
בהזנת קוד מנהל בסגירה כרטיס – חובה לכתוב למה נסגר באמצעות קוד
שדרוגים בכרטיס טיפול
שדרוג דוחות חריגים – דריל דאון בכל הדוחות
דוח לקוחות בקוקפיט
אפשרות לפתוח או לנעול בצורה דינאמית את השדה ״נמכר ע״י״ בקופה.
באגים 🐞:
יומן קורס בחסימת ימים ותאריכים
מניעת כפילויות בטפסי פייסבוק
אופטימיזיצה להעלאת לוגו
שדרוג איפוס סיסמה למשתמש
תיקונים ושדרוגים בסליקת אשראי באמצעות פלאקארד
תיקון באגים בעמוד סטטוסי לידים
תיקון באגים בעריכת פולואפ לליד
תקלות בשליחת הודעות סמס
תגית – אחראי ליד הופיע כמספר
ניפוק קופץ פעמיים לאחר חיוב בקופה
תיקונים בהתראות מנהל
תיקונים בתהליך אוטומטי: ימי הולדת
שאלון רפואי נשלח ללקוח פעמיים
תיקונים למלאים (קליטה ויציאה)
גרסה 1.3 כאן! 🎉
השדרוג מרכז מספר בקשות שעלו בעבודה מול תשלומים והצעות מחיר ותיקון באגים שעלו לאחרונה.
שדרוגים 🤖 :
שליחת הצעת מחיר ללקוח לאחר הפקה – אפשרות לשלוח ללקוח לינק להצעת מחיר ולהגדיר תוקף לצפיה
שדרוג הקצאת לידים לחלוקה שווה יותר בין נציגים
סליקת אשראי דיגיטלית – דרך המערכת ללא המסופון עבור עסקאות טלפוניות
אפשרות לשמירת פרטי האשראי במערכת לחיוב חוזר של הלקוח או להקמת הוראת קבע בכרטיס אשראי
הרשאות בקוקפיט – ניתן מעכשיו להגדיר הרשאה למשתמשים לאיזה עמודים הם רשאים לגשת
שדרוג עמוד הבית
שדרוגים קלים בכרטיס לקוח
הוספנו אפשרות לחלוקה הרשאות מחיקה למשתמשים
בנוסף לכל השדרוגים, ביצענו 19 תיקוני באגים שהגיעו אלינו מדיווחי משתמשים.
כלל השדרוגים יעלו בסופ״ש הקרוב: 1-2 באפריל.
גרסה 1.2 כאן! 🎉
השדרוג מתמקד בתיקון באגים מהותיים ומספר שדרוגים חדשים להקלה בשימוש במערכת.
שדרוגים 🤖 :
הרשאות – חלוקת הרשאות חדשות ומניעת גישה לאיזורים חדשים במערכת
ריקולים – הודעות אוטומטיות לימי הולדת ויצירת ריקולים לאחר ניפוק מוצר ולא לאחר רכישתו
יצירת משתמשים – מנגנון משופר ליצירת משתמש בסופו מקבל המשתמש הודעה עם פרטי ההתחברות
משובים ומשימות – חיבור בין המודולים כדי לקבל אינדיקציה מהירה איך הסתיים הטיפול במשוב שלילי
ייבוא לידים – שדרוג העמוד לייבוא לידים ע״י משתמשים הקצה
שיפור ממשק בקופה – אפשרות למתן הנחות למוצרים, ניפוק מתוך הקופה ועוד…
דאשבורדים – דאשבורד שיווק, יומן וסגירת הקצוות שנותנו פתוחים באפליקציה
מחיקת תמונות – אפשרות למחיקת תמונות למנהלי על
שאלון רפואי אוטומטי – שדרוג המנגון לשליחה ממוקדת יותר
תושבות חוץ – פיתרון ללקוחות שאין להם מספר ת.ז, איחוד הלקוחות לפי מספר הטלפון ולא לפי מספר ת.ז
תיקונים 🔧:
תמונות בכרטיס לקוח
תיקונים בהקמת מוצר
שיפור חייגן אוטומטי
מחיקת לידים
טפסי הסכמה בכרטיס לקוח
בנוסף לאלו, בוצעו 52 תיקונים לבאגים ותקלות שנשלחו אלינו באמצעות התמיכה ובקשות משתמשים.